اخبار ارز دیجیتال

تعداد سرمایه گذاران شیباریوم از 100 هزار تا فراتر رفت! غیبت نهنگ های شیبا به پایان رسید…

Rate this post

شیتوشی کوساما، یکی از بنیانگذاران توکن SHIB، گفت که این پل با کمک Sandeep Nailwal یکی از بنیانگذاران پروژه پالیگان تعمیر و مجددا راه اندازی شد.

شیباریوم، یک بلاک چین لایه 2 جدید برای شیبا اینو، از 100000 کیف پول در پلتفرم خود فراتر رفته و 35000 کیف پول ظرف 24 ساعت پس از راه اندازی مجدد شیباریوم در 28 آگوست به این پلتفرم ورود پیدا کرده اند.

شیتوشی کوساما، توسعه‌ دهنده اصلی و یکی از بنیانگذاران Shiba Inu، در یک پست وبلاگی در 28 آگوست تأیید کرد که Shibarium دوباره راه‌اندازی شده است.

در آن زمان، کوساما اشاره کرد که شیباریوم 65000 کیف پول را در 350000 تراکنش جمع آوری کرده است – با این حال، طبق Shibariumscan.io، این ارقام از آن زمان به بعد به ترتیب 55.8٪ و 20.2٪ افزایش یافته است.

پلتفرم جستجوگر شیباریوم نشان می دهد که 101277 کیف پول اکنون 420897 تراکنش را در 344614 بلاک با میانگین زمانی تولید هر بلاک در 5 ثانیه تسهیل کرده اند.

کوساما در بیانیه‌ای گفت که راه‌اندازی مجدد ثابت کرد که منابع مالی همیشه امن بوده و هستند.

این شخصیت مستعار (کوساما) همچنین از Sandeep Nailwal یکی از بنیانگذاران Polygon Labs برای کمک به راه اندازی مجدد شیباریوم تشکر کرد:

پس از اینکه آن اتفاق ناگوار رخ داد و شبکه با مشکل مواجه شد، من مستقیماً از با Sandeep تماس گرفتم و او بدون درنگ به ارائه منابع اضافی برای اطمینان از یک نتیجه عالی برای وضعیت کمک کرد.

طبق گفته CoinGecko، راه اندازی مجدد Shibarium به خوبی در قیمت SHIB منعکس شد و با افزایش 3.6 درصدی به 0.00000825 دلار در 24 ساعت گذشته رسید.

همچنین بخوانید : طولانی ترین بازار خرسی کریپتو! 490 روز گذشت، کی تمام می شود؟

با این حال، SHIB هنوز 14.3 درصد از قیمت 0.00000963 دلاری خود در زمان از کار افتادن شیباریوم کاهش یافته است.

در آن زمان، کوساما «هجوم عظیم انتقال‌ها و کاربران» را مشکل اصلی شبکه دانست و بعداً گفت که موردی را پیدا کرده است که در آن «هزاران هزار قرارداد و تراکنش‌های عادی» در یک بلاک ایجاد شده است – که منجر به راه اندازی مجدد شد.

تخمین زده می شود که در آن زمان حدود 2.5 میلیون دلار نقدینگی در این پل وجود داشته است.

در روزهای بعد، تیم شیباریوم ادعا کرد که زیرساخت سرور را تا 1500٪ افزایش داده است تا ازدحام در زنجیره را بهتر مدیریت کند.

Shibarium یک شبکه لایه 2 اتریوم است که از SHIB برای هزینه گاز استفاده می کند. این پروژه بر روی ساخت برنامه های بازی و متاورس بر روی این پلتفرم تمرکز دارد.

منبع: کوین تلگراف

پیوند کوتاه: https://www.shamohsen.net/?p=1378

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *