اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

رالی عظیم ریپل (XRP) به زودی…؟! دعوای چند ساله ریپل و SEC در حال پایان است!

5/5 - (1 امتیاز)

دعوای چند ساله بین SEC و ریپل در حال پایان است. در یک پست X جالب از اوایل این هفته، جان رید استارک،

رئیس سابق SEC (دفتر اجرای اینترنت) انتقاد شدیدی از SEC به دلیل رفتارش با آزمایشگاه‌های ریپل در یک دعوی قضایی طولانی مدت XRP صادر کرد.

رئیس سابق SEC از ریپل تعریف کرد!

جان رید استارک حالا رئیس یک شرکت مشاوره برای انطباق دیجیتال است. اما قبل از آن، او 15 سال را در SEC با تمرکز بر اجرای مرتبط با سایبری گذراند.

بنابراین، نظر او در مورد نحوه رسیدگی کارفرمای سابقش به دعوای حقوقی XRP علیه آزمایشگاه های ریپل، ارزشمند است.

طبق پست اخیر او در X.com، اسناد هینمن مربوط به شکایت XRP آقای استارک را ناراحت کرد:

دیتون همچنین به سوء رفتار احتمالی هینمن که می تواند تضاد منافع مشروع ایجاد کند، اشاره می کند. در همین راستا، من از وکلایی که شرکت‌های حقوقی خود را ترک می‌کنند تا 2 تا 3 سال در SEC کار کنند و سپس به شرکت‌های حقوقی اصلی خود بازمی‌گردند، خسته شده‌ام.

بخش اصلی شکایت XRP، اسناد Hinman به اظهارات داخلی ارائه شده توسط ویلیام هینمن، مدیر سابق SEC در مورد ارزهای دیجیتال و قانون اوراق بهادار اشاره دارد.

استارک تیم آزمایشگاه ریپل را ستایش می کند!

علاوه بر این، استارک در پست X.com خود، SEC را به دلیل بیش از حد نظارتی مورد انتقاد قرار داد و از تیم حقوقی که برای آزمایشگاه های ریپل و جان دیتون کار می کنند – وکیل محبوبی که نماینده هزاران دارنده XRP است، تعریف و تمجید کرد:

به عنوان یک فرد خارج از این بازی، رای من همچنان با JohnEDeaton1 و تیم XRP برای فراخوانی SEC به دلیل عملکرد آزاردهنده آنها در ایجاد قوانین یک جانبه از یک تریبون است که SEC به طور مشابه از طریق نامه های بدون اقدام، انتشار تفسیری و دستورات اداری حل و فصل شده/موافقت انجام می دهد.

استارک نتیجه می گیرد که تیم حقوقی ریپل “کار قانع کننده ای” انجام داده است. جان دیتون، یک وکیل کوتاه دوستانه که استارک در پست خود به او اشاره کرد، اخیراً گفت که این شرکت به دنبال یک پیروزی حقوقی 99.9 درصدی علیه SEC در شکایت XRP است.

همچنین بخوانید: دلیل افزایش قیمت بیت کوین به 37 هزار دلار امروز

قیمت XRP در نمودار یک ماهه در روز چهارشنبه 30 درصد افزایش یافت. همچنین در چارت 6 ماهه، توکن های XRP حدود 59 درصد در سود معامله می شوند.

معامله گران کریپتو نسبت به قیمت XRP در آینده نزدیک بسیار صعودی هستند. یکی از تحلیلگران محبوب قیمت، رشد 50 درصدی کوتاه مدت را به زودی پیش بینی کرد.

تحلیل قیمت ریپل

قیمت ریپل در چند هفته گذشته پس از بازگشت از محدوده 0.5 دلاری در ماه اکتبر افزایش یافته است. در حالی که عقب نشینی در روزهای آینده محتمل به نظر می رسد، قیمت قبل از سطح مقاومت 0.9 دلار با مقاومت کمی روبرو است.

این ممکن است سرمایه گذارانی که برای خرید ریپل اقدام کرده بودند را وسوسه کند که سود خود را ذخیره کنند. سایه بلند کندل روزانه نشان می دهد که سطوح پایین تر همچنان خریداران را به خود جذب می کند. اگر قیمت بالای 0.63 دلار باقی بماند، احتمال آزمایش مجدد 0.74 دلار را بهبود می بخشد. بالاتر از این سطح، جفت XRP/USDT ممکن است تا 0.85 دلار و سپس به 1 دلار افزایش یابد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت به زیر 0.63 دلار سقوط کند، نشان دهنده تضعیف حرکت صعودی خواهد بود. سپس این جفت می تواند به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.60 دلار) سقوط کند.

منبع: کوین گیپ

پیوند کوتاه: https://www.shamohsen.net/?p=2609

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *