تحلیل بازار

پیش بینی قیمت ارز مانا در سال 2025 و بررسی عملکرد توکن MANA در آینده

Rate this post

امروزه تعامل و اجتماعی شدن انسان به طور گسترده مجازی شده است. نمی توان از رونق اخیر رسانه های اجتماعی غافل شد.

اکثر مردم روابط اجتماعی و تجاری خود را به تلفن یا لپ تاپ خود منتقل کرده اند. خرید زمین با ارز فیات به گوش میخورد، اما خرید مجازی زمین از طریق ارزهای مجازی یک مفهوم کاملاً جدید است.

بر اساس بلاک چین اتریوم با سابقه مالکیت غیر قابل انکار، پلتفرم دسنترالند این شرایط را فراهم کرده است تا کنترلی کاملاً جدید بر زمین مجازی کاربرانی که اکنون می توانند

برنامه های واقعیت مجازی را از طریق دسنترالند خریداری کنند، بسازند و یا درآمد کسب کنند، ایجاد کند.

اگر تازه وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده اید لازم است بدانید که دسنترالند یکی از پلتفرم های واقعیت مجازی کارآمد است که از بلاک چین اتریوم پشتیبانی می کند

و توکن بومی آن ارز مانا است. از این رو در ادامه این مقاله تصمیم داریم به بررسی آن بپردازیم که فروش زمین مجازی در پلتفرم دسنترالند چه تاثیری بر قیمت توکن بومی آن دارد

و برای پیش بینی قیمت ارز مانا در سال 2025 حدس و گمان های خود و سایر منابع معتبر را بیان کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید!

بررسی عملکرد قیمت ارز مانا از ابتدا تاکنون

  • ارز مانا در 17 سپتامبر با قیمت 0.026 دلار به بازار ارزهای دیجیتال ورود پیدا کرد. با این حال، این توکن تا پایان اکتبر به 0.009 دلار کاهش یافت. بعداً، قیمت به طور پیوسته شروع به بهبود کرد و تا اواسط دسامبر به 0.13 دلار رسید، اما تا پایان سال به 0.096 دلار سقوط کرد.
    این توکن در اوایل ژانویه به 0.10 دلار ادامه داد. به طرز تکان دهنده ای، توکن تا اوایل فوریه به 0.08 دلار کاهش یافت و تا اواسط فوریه به سطح حمایت 0.14 دلار رسید. MANA موفق شد در اکثر سال بین 0.05 تا 0.17 دلار معامله کند. در نهایت سال را با قیمت 0.04 دلار به پایان رساند.
  • ارز دیجیتال MANA سال 2019 را با قیمتی 0.04 دلاری در یک روند نزولی آغاز کرده بود. با ادامه کاهش قیمت ها توسط خرس ها، توکن به 0.03 دلار سقوط کرد. با تغییرات خاصی در قیمت این توکن چندین ماه بین 0.03 تا 0.04 دلار نوسان داشت. جالب اینجاست که قیمت به 0.02 دلار کاهش یافت و تا دسامبر به 0.03 دلار بهبود یافت.
  • به طور تکان دهنده، این توکن در ماه مارس به 0.02 دلار سقوط کرد زیرا بازار ارزهای دیجیتال به دلیل شیوع کووید-19 سقوط کرد. علاوه بر این، با بهبودی پایدار، قیمت بین 0.03 تا 0.04 دلار در نوسان بود تا اینکه در ماه آگوست به 0.10 دلار رسید. بعداً با تغییرات خاصی، قیمت بین 0.07 دلار و 0.09 دلار تا دسامبر تثبیت شد.
  • با سقوط قیمت ارزهای دیجیتال و رالی نزولی ارز مانا، در ابتدای ژانویه به معامله با قیمت 0.08 دلار ادامه داد.
  • سقوط بازار در ماه می، قیمت را به 0.4368 دلار کاهش داد. روند صعودی در ماه ژوئن از سر گرفته شد، متوالی MANA توانست در سپتامبر به 1.07 دلار افزایش یابد. پس از شروع نزولی در سه ماه چهارم سال 2022، اعلام متا MANA را تا 2 نوامبر به 3.7 دلار رساند. دسامبر یک ماه پرتلاطم برای MANA بود، آلت کوین از 2.972 دلار به 4.08 دلار و در نهایت به 3.399 دلار رسید.
  • در حال حاضر ارز دیجیتال مانا با قیمت 0.2856 دلار معامله می شود و با افزایش حجم 25 درصدی ارزش بازار آن نشان می دهد که سرمایه گذاران نسبت به خرید مانا (MANA) خوشبین هستند و این ارز رمز نگاری شده پتانسیل رشد قیمت را دارد.

پیش بینی قیمت ارز مانا در سال 2025

همچنین بخوانید : چگونه بفهمیم چه ارز دیجیتال بخریم؟ از کجا بفهمیم نهنگ ها چی خریدن؟

پیش بینی قیمت ارز مانا در سال 2025

سال‌های آینده برای دسنترالند حیاتی هستند. این می تواند سرنوشت پروژه و ارز مانا را رقم بزند، زیرا صنعت شاهد یک تغییر انقلابی به سمت بخش متاورس خواهد بود.

انتظار می‌رود که ارز مانا در سال 2025 در حال اجرا باشد.

انتظار می رود روند متاورس در سال 2025 بازگردد و این پروژه می تواند تا سال جاری مورد پذیرش گسترده قرار گیرد.

باید  دسنترالند در ابتکارات محلی مشارکت داشته باشد، و در نتیجه، ما به چشم انداز رشد توکن از نظر متغیرهای مختلف مانند قیمت، حجم، بهبود و غیره امیدواریم.

اگر آنها پویایی خود را حفظ کنند و ارزش بازار بزرگی به دست آورند، پیشنهادهای آنها با تمرکز بر آموزش،

توسعه و پیشرفت ممکن است قیمت توکن MANA را تا پایان دسامبر 2025 به حداکثر 1.097 دلار آمریکا برساند.

جمع بندی

مانا آینده خوبی در پیش رو دارد. با این حال، برای اینکه این اتفاق بیفتد، ابتدا باید این بازار نزولی پایان یابد.

با آخرین پیشرفت ها در پروژه دسنترالند و کل بازار کریپتو، ممکن است شاهد رسیدن ارز مانا به سطوح جدیدی باشیم.

علاوه بر این، MANA شانس خوبی برای فراتر رفتن از ATH خود دارد، اما ممکن است چندین سال طول بکشد.

با این حال، ذکر این نکته مهم است که ما روی آینده واقعیت مجازی شرط بندی می کنیم و متاورس هنوز نامشخص است (حداقل در سال 2023)،

و موفقیت Decentraland به توانایی آن در رشد پایگاه کاربر، جذب توسعه دهندگان و ساخت بستگی دارد.

توصیه من این است که مقدار بسیار کمی از MANA داشته باشید. اگر Metaverse به واقعیت تبدیل شود و پذیرفته شود،

ممکن است شاهد افزایش سرسام آور MANA باشیم و اکنون که قیمت کاهش یافته است، سرمایه گذاری عاقلانه ای است.

آیا توکن MANA ارز خوبی برای سرمایه گذاری است؟

همچنین بخوانید : این هفته 3 ارز دیجیتال کمتر از 0.10 دلار را زیر نظر بگیرید!

ارز دیجیتال مانا یکی از فعال ترین دارایی های دیجیتال بازار کریپتو و احتمالاً یکی از 3 پروژه برتر متاورس است.

علاوه بر این، MANA به یکی از سیستم های رمزنگاری معروف تبدیل شده است که بستری برای خرید و فروش توکن های NFT را فراهم می کند.

می توانید شروع به جمع آوری MANA در حدود قیمت فعلی کنید و با هر کاهش قیمت برای خرید ارز مانا اقدام کنید. از سوی دیگر، معامله‌ گران کریپتو باید هنگام معامله در ارزهای دیجیتال بسیار احتیاط کنند، زیرا این ارزها به شدت نوسان دارند.

آیا ارز دیجیتال مانا تا سال 2025 به 10 دلار می رسد؟

ارز مانا می تواند به 10 دلار برسد اما نه قبل از سال 2030. من فکر می کنم که ما می توانیم در سال 2031 یا 2032 شاهد عبور توکن MANA از 10 دلار باشیم. برای رسیدن Mana به 10 دلار، ارزش بازار نزدیک به 15 میلیارد خواهد بود و فکر می کنم این امکان وجود دارد.

آیا قیمت ارز مانا تا سال 2025 به 100 دلار می رسد؟

عدد 100 دلار برای یک توکن MANA ممکن است برای رسیدن به آن خیلی زیاد باشد. این باعث می شود ارزش بازار آن به 170 میلیارد دلار برسد که فکر نمی کنم MANA به این زودی ها به آن برسد.

برخی از تحلیلگران وجود دارند که معتقدند 100 دلار ممکن است. به گفته رائول پال، دسنترالند پتانسیل بسیار زیادی دارد و می تواند در دراز مدت بیش از 100 دلار ارزش داشته باشد.

مانع اصلی و همچنین هدفی که چرا Decentraland ممکن است برای دستیابی به 100 دلار تلاش کند این است که عرضه زیادی دارد. در حال حاضر 1.7 میلیارد توکن در گردش است.

به عبارت ساده تر، ارزش بازار Decentraland باید به 170 میلیارد دلار برسد تا به 100 دلار برسد. این ممکن است تا سال 2040 یا 2050 اتفاق بیفتد. من انتظار ندارم که MANA قبل از سال 2030 به 100 دلار برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *