ارز دیجیتالمقالات

آموزش کامل فروش نات کوین (NOT) | قیمت Notcoin در پیش فروش چند است؟

5/5 - (3 امتیاز)

بروز رسانی جدید 20 اسفند 1402– نات کوین، یک مینی اپ “ضربه برای کسب درآمد” در تلگرام است که اخیرا از راه‌ اندازی و فروش کوپن های نات کوین در پلتفرم Getgems خبر داد.

کوپن های نات کوین، NFT‌ هایی هستند که در بلاک چین TON معامله می شوند و به بازیکنان سطح بالا اجازه می‌دهند تا توکن‌های NOT خود را قبل از ایردراپ و در مرحله پیش فرش نات کوین معامله کنند.

حال ما در این مقاله قصد داریم به سوالاتی از قبیل “نات کوین قیمت گذاری شد؟” یا “چگونه نات کوین را بفروشیم؟

” پاسخ دهیم. همچنین با آموزش گام به گام و تصویری شرکت در پیش فروش نات کوین به منظور معامله و فروش کوپن ها یا ووچرهای Notcoin در Getgems بپردازیم. با ما همراه باشید.

پیش فروش بازی تلگرامی “ نات کوین” آغاز شد!

همانطور که می دانید اساساً این اولین توکن میم در شبکه TON است که به این شکل راه اندازی شده است. یعنی با کلیک بر روی دکمه و توسعه اکانت در ربات نات کوین می توانید به اصطلاح ارزدیجیتال ماین کنید.

نات کوین به بازیکنان برتر اجازه می دهد تا قبل از ایردراپ، سکه های استخراج شده را از طریق کوپن های NFT معامله کنند و همچنین سکه های کاربران غیرفعال را می سوزاند.

🔺حداقل مقدار Notcoin استخراج شده مورد نیاز برای تبدیل به کوپن NFT به میزان 10 میلیون سکه است و کوپن بعدی با 100 میلیون سکه در دسترس است.

به این ترتیب، کوپن ها فقط برای بازیکنان سخت کوش که حداقل هشت رقم سکه در بازی جمع کرده اند در دسترس است.

کوپن‌ها را می‌توان قبل از راه‌ اندازی توکن برای معامله NOT استفاده کرد و در زمان راه‌ اندازی، به توکن‌های NOT تبدیل می‌ شوند.

اگر بازیکنان علاقه ای به معاملات قبل از بازار ندارند، مجبور نیستند در آن شرکت کنند، آنها به سادگی می توانند موجودی Notcoin درون بازی خود را با NOT تعویض کنند.

Notcoin یک بازی مبتنی بر تلگرام است که در آن کاربران روی تصویر یک سکه ضربه می زنند تا سکه های درون بازی به دست آورند. تیم پشتیبان Notcoin اخیراً تایید کرده است

که پیش فروش نات کوین در اواخر ماه مارس یا اوایل آوریل در پایگاه بازیکنان بازی با 26 میلیون کاربر انجام خواهد شد.

مشخص نیست که ارز درون بازی با چه نرخی با توکن NOT معامله می شود، اما سیستم کوپن NFT به بازیکنان اجازه می دهد تا حدس و گمان هایی در مورد قیمت نات کوین در آینده داشته باشند.

بالاترین فروش کوپن نات کوین در روز پنجشنبه از طریق بازار Getgems به قیمت 100 میلیون Notcoin بود که به ارزش 2760 دلار (100 توکن TON) فروخته شد.

کوپن های NFT دارای 20 درصد حق امتیاز هستند که سود حاصل از آن صرف تامین مالی می شود نه نقدینگی برای لیست های توکن پس از آن که در زنجیره عرضه شد.

نکاتی که قبل از نقد کردن نات کوین باید بدانید!

برای فروش ارز نات کوین باید نکاتی را از قبل در نظر داشته باشید که در این بخش ذکر می کنیم و موارد مورد نیاز قبل از شرکت در پیش فروش نات کوین را بررسی خواهیم کرد:

  • برای شرکت در پیش فروش نات کوین باید حداقل 10 میلیون توکن NOT استخراج کرده باشید.
  • با توجه به مشکلات تحریم کاربران ایرانی در تلگرام می توانید به جای استفاده از کیف پول رسمی تلگرام، کیف پول دیگری مانند Tonkeeper یا Tonhub نصب کنید.
  • برای نقد کردن نات کوین های خود، به مقداری تون کوین برای پرداخت کارمزدها نیاز دارید. به طور کلی برای پوشش همه هزینه ها در طول پروسه فروش نات کوین بهتر است حداقل 2 توکن کوین (TON) در کیف پول خود موجود کنید. ارز TON در تمامی صرافی های ایرانی و خارجی پشتیبانی می شود.
  • بازار گت جمز (Getgems) که از آن برای فروش کوپن ها یا ووچر های نات کوین باید استفاه کنید، یک پلتفرم یا بازار خرید و فروش توکن‌ های غیر مثلی (NFT) است که بر بستر بلاک چین TON ایجاد شده است.
  • همانطور که در ادامه خواهید دید برای فروش نات کوین های خود باید وارد بازی تلگرامی شوید و روی گزینه trade کلیک کنید. متاسفانه برای بسیاری از بازیکنان این گزینه فعال نشده است. گفته شده که به مرور قابلیت Trade را به دست خواهند آورد اما هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه انتخاب کاربران وجود ندارد.
نات

آموزش کامل فروش نات کوین (NOT) با شرکت در پیش فروش آن

مکانیزم ساده و در عین حال اعتیاد آور بازی برای کسب درآمد، که در آن کاربران روی تصویر یک سکه ضربه می زنند تا ارز درون بازی را جمع آوری کنند، منجر به انباشت میلیاردها Notcoin شده است. ایردراپ آینده که برای اواخر مارس یا اوایل آوریل هدف گذاری شده است، یک لایه هیجان و انتظار اضافی را در میان جامعه بازی اضافه کرده است.
حال برای تبدیل نات کوین به کوپن و نقد کردن آن در بازار پیش از عرضه، در اولین قدم باید وارد بازی نات کوین شوید، سپس مطابق آموزش گام به گام و تصویری زیر اقدام کنید.

  1. ورود به ربات تلگرامی نات کوین و انتخاب گزینه ترید

    در قدم اول وارد بازی نات کوین در تلگرام شوید و روی گزینه “trade” مطابق تصویر زیر کلیک کنید.

  2. تبدیل توکن های NOT استخراج شده به کوپن یا ووچر نات کوین 

    حال برای تبدیل توکن های NOT که استخراج کرده اید و فروش آنها برای تبدیل شدن به پول نقد در حساب بانکیتان روی گزینه “Notcoin-Voucher” کلیک کنید و در نهایت گزینه “Continue” را انتخاب نمایید.

  3. انتخاب ووچر های 10 میلیونی یا 100 میلیونی نات کوین

    در این مرحله براساس میزان توکن NOT که استخراج کرده اید ووچر خود را انتخاب نمایید. ما کوپن نات کوین 10 میلیونی را انتخاب کردیم. (ما در این آموزش از کیف پول Tonkeeper استفاده کرده ایم.)

  4. پرداخت کارمزد برای معامله و تبدیل توکن NOT به کوپن های نات کوین

    در این مرحله باید هزینه ضرب توکن NFT را از طریق ارز دیجیتال تون کوین پرداخت کنید و روی گزینه “Confirm” کلیک کنید. حال اگر به صفحه اصلی کیف پول خود در بخش “Collection” مراجعه کنید، کوپن های نات کوین برای شما قابل مشاهده است.

فروش کوپن های نات کوین در بازار Getgems 

برای فروش ووچر NFT نات کوین باید به سایت getgems.io بروید. برای مراجعه به این سایت از داخل کیف پول مطابق تصویر زیر به بخش “browser” بروید و در کادر مربوطه این سایت را جستجو کنید.

از بالا صفحه روی گزینه “Connect” ضربه بزنید، سپس کیف پول خود را انتخاب نمایید و در نهایت روی “connect wallet” کلیک کنید تا مراحل اتصال کیف پول نات کوین به سایت Getgems تکمیل شود.

به پروفایل خود یا بخش My NFTs بروید تا بتوانید کوپن های نات کوین خود را ببینید. حال NFT مورد نظر خود را انتخاب کنید، روی گزینه Put on Sale کلیک کنید و قیمت مدنظرتان را تعیین کنید و برای فروش اقدام کنید.

قیمت هر نات کوین

نات

قیمت هر نات کوین در پیش فروش چقدر است؟

با توجه به اینکه خرید و فروش نات کوین هنوز در مراحل اولیه است نوسانات زیادی دارد.

اما در زمان نگارش این مقاله و با بررسی داده های معاملات صورت گرفته در پلتفرم Getgems

در حال حاضر پایین‌ ترین قیمت معامله برای هر یک میلیون نات کوین برابر با 7 توکن TON است. قیمت TON در حال حاضر حدود 4 تتر است.

با در نظر گرفتن قیمت هر تتر 60 تومان، قیمت هر یک میلیون نات کوین بیش از یک میلیون تومان محاسبه می‌شود.

برنامه های تیم برای توکن سوزی نات کوین

اعضای تیم Notcoin در روز پنجشنبه در فضای توییتر شرکت کردند که در آن سیستم کوپن را تشریح کردند و همچنین برنامه های خود را برای توکن سوزی نات کوین را در آینده پوشش دادند.

در این فضا، تیم توضیح داد هر بار که شخصی با سکه‌ های درون بازی خود یک Boost می‌خرد، آن توکن‌ ها را می‌ سوزاند.

و همانطور که هفته گذشته اعلام شد، Notcoin همچنین به تدریج موجودی توکن های درون بازی بازیکنانی را که برای 30 روز یا بیشتر غیرفعال بوده اند را می سوزاند.

توسعه دهندگان روز پنجشنبه گفتند که بیش از 5 میلیارد سکه درون بازی در طول دو روز سوزانده شده است و موجودی کاربران غیرفعال تا زمانی که دوباره بازی کنند با نرخ 5 درصد در روز سوزانده خواهد شد.

در طول Space، تیم همچنین اشاره کرد که بیشترین تخصیص کاربر ممکن برای توکن 0.03 درصد NOT از کل عرضه توکن است.

آنها گفتند کاربرانی که بسیاری از بازیکنان دیگر را برای پیوستن به Notcoin دعوت کرده اند، احتمال دارد بیشترین پاداش را دریافت کنند.

پس از راه‌اندازی، نات کوین توسط یک DAO یا سازمان غیرمتمرکز مستقل اداره می‌ شود که در حال حاضر 158000 عضو دارد.

در حالی که تیم اعلام نکرده است که DAO دقیقاً چه مسئولیتی را بر عهده خواهد داشت، یا اینکه چه نوع پیشنهادهایی برای رای گیری قرار خواهند گرفت

توسعه دهندگان به یک “متا بازی” در بازی Notcoin اشاره کردند که در آن یک کلیپ صوتی حاوی کد مورس منتشر کردند.

طبق گفته تیم، 158000 کاربر متوجه شدند که این کلیپ صوتی کد مورس است و روی آن در برنامه نات کوین ضربه زدند.

کاربرانی که این کار را انجام دادند، یک پیام تلگرامی مرموز توسط ربات Notcoin ارسال کردند که از آنها پرسیده شد:

قرص قرمز یا آبی؟” کاربرانی که قرص قرمز را انتخاب کردند به NOT DAO هدایت شدند تا بتوانند بیانیه DAO را بخوانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *