ارز دیجیتالتحلیل بازار

از نظر هوش مصنوعی قیمت DOGE تا پایان سال 2024 به چند دلار می رسد؟

5/5 - (1 امتیاز)

گرچه بسیاری از دارایی‌ها در بخش ارزهای دیجیتال روند صعودی خود را نسبت به هفته‌ های گذشته از سر گرفته‌ اند،

به نظر می‌رسد دوج کوین (DOGE) همچنان منتظر نوبت خود است، اما الگوریتم‌ های هوش مصنوعی (AI) در مورد پیش‌ بینی قیمت DOGE برای پایان سال 2024 خوشبین هستند.

همانطور که می دانید، توکن مشهور doge توانسته قیمت خود را بیش از 60 درصد در سال جاری افزایش دهد و الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای پیش بینی قیمت Dogecoin

رشد آن را تا پایان سال تعیین کرده اند، اگرچه قیمت های ارائه شده توسط هر پلتفرم متفاوت است.

پیش بینی قیمت دوج کوین (DOGE)

به طور خاص، الگوریتم‌ها نشان می‌دهند که قیمت دوج کوین تا 31 دسامبر 2024 به 0.291696 دلار می‌رسد

که بر اساس آخرین داده‌های پیش‌بینی قیمت بازیابی شده توسط Finbold در 18 مارس، نشان‌دهنده افزایش 98.55 درصدی نسبت به وضعیت فعلی آن است.

در همان زمان، چهارمین مدل از ChatGPT اختراع انقلابی OpenAI، به نام GPT-4، پیش‌بینی قیمت دوج کوین را ارائه کرده است

که بر اساس آن پیش‌بینی محافظه‌کارانه و در عین حال خوش‌بینانه است که می‌تواند DOGE را تا پایان سال 2024 در محدوده قیمت بالقوه 0.20 تا 0.35 دلار قرار دهد.

در همین حال، Claude 3 Opus، جدیدترین مدل هوش مصنوعی Anthropic، قیمت DOGE را بین 0.30 تا 0.80 دلار برای مدت مشابه تعیین کرده است که نشان دهنده پیش‌بینی کمی خوش‌بینانه‌تر از همتای OpenAI آن است.

به گفته کلود 3 اوپوس:

این محدوده پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه برخی از کارشناسان، نوسانات تاریخی DOGE و روندهای فعلی در بازار ارزهای دیجیتال را در نظر می‌گیرد.

تجزیه و تحلیل قیمت دوج کوین

در زمان انتشار، Dogecoin با قیمت 0.14691 دلار معامله می‌شد، که نشان می‌دهد در بازه زمانی روزانه 1.93 درصد کاهش یافته است.

همچنین، در هفته گذشته با 16.90 درصد کاهش روبرو بوده است، اما همچنان سود 74.02 درصدی را در ماهانه خود حفظ کرده است.

باید ذکر شود که ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد روش پرداخت DOGE را برای محصولات خود فعال کند.

برخی از کارشناسان معاملات ارزهای دیجیتال، مانند Trader Tardigrade، یک حرکت قوی برای رسیدن قیمت دوج کوین به یک دلار را مشاهده کرده‌اند.

DOGE

بنابراین، ممکن است قیمت دوج کوین در آینده نزدیک افزایش پیدا کند و با نزدیک شدن به پایان سال به رشد خود به سمت 1 دلار ادامه دهد

اگرچه همه چیز در بخش کریپتو اغلب ممکن است به دلخواه تغییر کند، بنابراین انجام تحقیقات شخصی قبل از سرمایه‌گذاری بسیار مهم است.

منبع: فینبولد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *