ارز دیجیتالمقالات

در حمام خون ارز های دیجیتال، این سه توکن طرفدار دارن!

5/5 - (1 امتیاز)

 حمام خون ارز های دیجیتال

بر اساس داده‌های Santiment، ایردراپ‌های چند میلیونی اخیر Wormhole و Ethena Labs در شبکه‌های اجتماعی ترند شده‌اند.

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط Santiment، توکن‌های بومی مربوط به پروژه‌های همکاری Wormhole و پروتکل دلار مصنوعی Ethena Labs به همراه پروتکل Waves در حال حاضر مورد توجه بیشترین توجه در رسانه‌های اجتماعی قرار دارند.

توکن Wormhole با نماد W و توکن حاکمیت Ethena Labs (ENA) اخیراً چندین میلیون بار آزمایش شده‌اند، در حالی که توکن WAVES پس از انتشار اخبار مربوط به حذف احتمالی از بایننس، توجه معامله‌گران را به خود جلب کرده است.

ارز

 حمام خون ارز های دیجیتال

پروژه قابلیت همکاری چند زنجیره‌ای Wormhole “رویداد تولید توکن W” خود را در تاریخ 3 مارس برگزار کرد – که شاهد توزیع 670 میلیون توکن در نزدیک به 400،000 کیف پول معتبر بود.

در ماه فوریه، Wormhole این رویداد را به عنوان “یک گام مهم در جهت پیشبرد Wormhole به سوی یک آینده غیرمتمرکز و بدون مجوز” توصیف کرد.

با این حال، قیمت رمز ارز W، از زمانی که CoinGecko شروع به ردیابی قیمت آن در تاریخ 3 آوریل کرد، با 27.5 درصد کاهش یافته و به 1.20 دلار رسیده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که تیم Wormhole به مدت کوتاهی فراموش کرده است که آدرسی که در فوریه 2022، مقدار 321 میلیون دلار از پروتکل را سرقت کرده بود، را حذف کند.

همچنین، پس از راه‌اندازی توکن خود در تاریخ 2 آوریل، ENA (پروتکل دلار مصنوعی Ethena Labs) نیز به توجه رسیده است، که شامل یک ایردراپ عظیم به ارزش 450 میلیون دلار بود.

بزرگترین گیرنده، 3.3 میلیون توکن ENA به ارزش 1.96 میلیون دلار در آن زمان دریافت کرد.

ENA از آن زمان از مرز 1 دلار عبور کرده است، به این معنی که کیف ENA دارنده اکنون بیش از 3.4 میلیون دلار ارزش دارد.

مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی ENA، در برخی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال از جمله بایننس، بای بیت، کوکوین، HTX، MEXC و BitMart قرار گرفت.

اتنا یک پروتکل دلار مصنوعی است که بر روی اتریوم ساخته شده است که یک راه حل بومی ارز دیجیتال برای پول ارائه می کند که به سیستم بانکی سنتی وابسته نیست.

با این حال

ماه گذشته زمانی که شروع به ارائه سود سالانه 67 درصدی در دلار مصنوعی خود، USDe کرد، توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرد.

در همین حال، توکن WAVE پروتکل Waves با 32.5 درصد کاهش به 2.88 دلار از 2 آوریل رسیده است که توجه معامله گران را برانگیخته است.

خلاصه داده های هوش مصنوعی Santiment نشان می‌ دهد که WAVES به دلیل پیشنهاد سرمایه‌ گذاری وجوه خزانه نوترینو (XTN) در استخر WavesIndex،

که در آن پروتکل توکن‌ هایی را با استفاده از WAVES از ذخایر Neutrino خریداری می‌کند، رو به افزایش است.

با این حال، WAVES نیز به فهرست برچسب‌ های نظارتی بایننس اضافه شد – به این معنی که ممکن است دیگر استانداردها را نداشته باشد و در هر زمانی از فهرست حذف شود.

منبع: کوین تلگراف

ارز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *