ارز دیجیتالتحلیل بازار

دلایل اصلی برای اینکه قیمت اتنا (ENA) ممکن است به زودی به 2 دلار برسد!

Rate this post

با فشار صعودی پیوسته، قیمت اتنا در چند روز اخیر 100٪ افزایش یافته است. بیایید بررسی کنیم که چرا ممکن است به زودی قیمت Ethena به 2 دلار افزایش یابد.

اتنا، یک پروتکل DeFi جدید که به تازگی راه‌اندازی شده است، از زمان عرضه خود در بازار بسیار موفق بوده است.

قیمت اتنا در طی یک هفته گذشته بیش از 100٪ افزایش یافته است و به نظر می‌رسد که این روند به افزایش بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

بنابراین، چرا قیمت این توکن در حال افزایش است و آیا به زودی می‌تواند به میزان 2 دلاری دست پیدا کند؟ اجازه دهید در این وبلاگ در مورد این موضوع بحث کنیم.

اتنا

تحلیل ارز اتنا (ENA)

پس از افزایش 9 درصدی در یک روز، اتنا با قیمت 1.43 دلار معامله می‌شود. این توکن تقریباً یک هفته پیش راه‌اندازی شده است

و از نظر عملکرد در بازار تسلط دارد. در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار آن با افزایش 6 درصدی به 2,030,076,652 دلار ارتقا یافته است و حجم معاملات آن نیز 30 درصد کاهش یافته و به 1,070,346,097 دلار رسیده است.

تاکنون، بالاترین قیمتی که اتنا به دست آورده است 1.41 دلار بوده که همین چند ساعت پیش اتفاق افتاده و با روند صعودی مداوم این ارز دیجیتال، ممکن است ظرف چند ساعت آینده دوباره از آن عبور کند.

همچنین، پایین‌ترین قیمت اتنا فقط 0.5275 دلار بوده که قیمت اولیه آن زمانی بود که در بازار ارز دیجیتال در دوم آوریل ثبت شد.

اتنا

دلایل اصلی احتمال افزایش قیمت ارز ENA به 2 دلار

اتنا از ابتدا به طور مداوم افزایش یافته است. بر این اساس، جامعه انتظار دارد که قیمت ارز ENA در چند روز آینده به 2 دلار برسد.

تعدادی از تحلیلگران معتقدند که سه عامل از جمله تقاضا برای توکن ها، پیشرفت آزمایشگاه Ethena و وضعیت صعودی فعلی بازار می تواند قیمت ENA را به 2 دلار برساند.

افزایش تقاضا برای ارز دیجیتال اتنا

Ethena که تازه وارد بازار شده است، قبلاً در بین سرمایه گذاران تبلیغات ایجاد کرده است. با افزایش قیمت اولیه، تقاضا برای این توکن در حال حاضر افزایش یافته است. بر این اساس، افراد بیشتری به این پروژه می پیوندند و به افزایش قیمت کمک می کنند.

سرمایه‌گذارانی مانند رامن پاندا از توکن‌های ENA حمایت می‌ کنند و پیش‌ بینی‌ های قیمت را به اشتراک می‌ گذارند و به هیاهوی توکن در میان جامعه کمک می‌کنند.

افزایش استیکینگ ارز ENA

اتنا (ENA)، توکن بومی آزمایشگاه‌های اتنا، اخیراً اعلام کرده است که پاداش‌های استیکینگ خود را با یک افزایش 50 درصدی افزایش می‌دهد.

بر اساس این اطلاعیه، سرمایه‌گذاران مجاز به قفل کردن توکن‌های ENA خود برای حداقل یک هفته می‌باشند. همچنین، کاربرانی که بیش از 50 درصد از توکن‌های خود را قفل می‌کنند، واجد شرایط 50 درصد افزایش پاداش می‌شوند.

در نتیجه این اعلامیه، بیش از 11.9 میلیون توکن به ارزش 15.23 میلیون دلار از صرافی Binance برای شرکت در فرایند استیکینگ خارج شده است.

این یکی از عوامل اصلی در افزایش قیمت فعلی این توکن بوده و همچنین نقش مهمی در افزایش بیشتر قیمت آن خواهد داشت.

وضعیت صعودی بازار ارزهای دیجیتال

در حال حاضر، بسیاری از ارزهای دیجیتال با رنگ سبز معامله می‌شوند که نشان‌دهنده وضعیت صعودی بازار است. شاخص ترس و طمع نیز طمع بالایی را گزارش کرده است. وضعیت صعودی قیمت اتنا را نیز تحت فشار قرار داده است. اگر شرایط ثابت بمانند، اتنا ظرف چند روز به هدف 2 دلاری خواهد رسید.

رویداد هاوینگ بیت کوین همچنین به عنوان آغازگر افزایش قیمت‌ها شناخته شده است که ممکن است بر قیمت‌های ENA تاثیر بگذارد. بر این اساس، تعدادی از تحلیلگران معتقدند که اتنا ممکن است پس از شروع روند صعودی به مرز 5 دلار برسد.

جمع بندی

ارز دیجیتال ENA طی یک هفته، افزایش قابل توجهی را به دست آورده است و محبوبیت خود را در بین سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال برجسته کرده است.

عواملی از جمله پیشرفت مستمر آزمایشگاه اتنا و احساسات صعودی مداوم می‌تواند به افزایش قیمت این ارز دیجیتال به بالاترین سطح 2 دلار کمک کند.

منبع: کوین گیپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *