ارز دیجیتالمقالات

لایتکوین (LTC) نزدیک به جلو زدن از بیتکوین (BTC)، در بیت‌پی پس از هاوینگ

Rate this post

با افزایش علاقه به بلاک چین لایتکوین (LTC) قبل از رویداد هاوینگ ، بیت‌پی (BitPay) افزایش بی‌نظیری در انتقال‌های لایتکوین (LTC) در این پلتفرم ثبت کرده است.

لایتکوین (LTC) ممکن است با توجه به تعداد تراکنش‌های بیت‌پی (BitPay)، بتواند از بیتکوین (BTC) پیشی بگیرد

لایتکوین (LTC)،به عنوان  “نقره دیجیتال”  شناخته شده و یازدهمین ارز دیجیتال با بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری در بازار، دارای 34.05٪ از کل تعداد تراکنش‌ها در بیت‌پی (BitPay)، یک پردازنده پرداخت‌های رمزارزی، می‌باشد.

این عدد نشان‌دهنده افزایش قابل توجه استفاده از لایتکوین (LTC) در محصولات خرده‌فروشی در ماه ژوئیه ۲۰۲۳ می‌باشد.

بیت‌کوین (BTC)، بزرگ‌ترین رمزارز و محبوب‌ترین دارایی در بیت‌پی (BitPay)، دارای 36.47٪ از تراکنش‌ها می‌باشد.

این به این معناست که لایتکوین (LTC) فقط نیاز به افزایش 7٪ فعالیت دارد تا به عنوان یک رمزارز مهم در بیت‌پی ظاهر شود. به این ترتیب، دو  رمزارز محبوب‌ دارای 70.5٪ از فعالیت بیت‌پی خواهند بود. در عین حال، اتریوم (ETH) و دوج‌کوین (DOGE) جمعا دارای 15.5٪ از تراکنش‌های تایید شده توسط کاربران بیت‌پی می‌باشند.

به عبارت دیگر، بیت‌کوین‌کش (BCH)، کوین دلار آمریکا (USDC) و پالیگان (MATIC) جمعا بیش از 12٪ از فعالیت بیت‌پی را تشکیل می‌دهند. لایتکوین (LTC) به‌ویژه در بخش پرداخت‌های خرده‌فروشی محبوب است: این رمزارز سریع‌تر از بیت‌کوین (BTC) کار می‌کند و همچنین سطحی بی‌نظیر از امنیت و مقاومت در برابر حملات دارد.

مرحله هاوینگ لایتکوین (LTC) به پایان رسیده است؛ آیا فروش فوری انتظار می‌رود؟

در نظرات زیر پست های منتشر شده در یک حساب لایتکوین در توییتر، کاربران مطمئن هستند که فعالیت “نقره دیجیتال” (لایتکوین) به مراتب بیشتر خواهد شد.  لایتکوین (LTC) مرحله سوم هاوینگ خود را پشت سر گذاشت. به عبارت دیگر، پاداش ماینرها به میزان 50٪ کاهش یافت و به 6.25 LTC در هر بلوک رسید.

همچنین بخوانید: تحلیل پنج ارز دیجیتال این هفته | ارزهایی که این هفته باید زیر نظر داشته باشیم کدام است؟ (9 مرداد 1402)

در هشت ماه پیش از رویداد هاوینگ ، قیمت لایتکوین (LTC) بیش از دو برابر شد: در ژوئیه ۲۰۲۳ به بیش از ۱۰۰ دلار برای هر سکه، یعنی به بالاترین سطح در ۱۵ ماه رسید. با این حال، تا زمان انتشار خبر، لایتکوین (LTC) بخشی از سودهای خود را از دست داده است.

در حال حاضر، لایتکوین (LTC) با قیمت ۸۶.۳۲ دلار دست به دست می‌شود که در طول ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۴٪ کاهش یافته است.

منبع: u.today

پیوند کوتاه: https://www.shamohsen.net/?p=1004

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *