ارز دیجیتالتحلیل بازار

معرفی 3 ارز دیجیتال زیر 0.1 دلار با احتمال پامپ در این هفته (21 اسفند 1402)

5/5 - (2 امتیاز)

با وجود احساسات بسیار خوش‌بینانه در بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال، که نماینده آن، بیت‌کوین (BTC) رکورد قبلی خود را شکست و به بالای 70,000 دلار رسید، برخی از ارز های دیجیتال که بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این هفته را ارائه می‌دهند، همچنان زیر 0.10 دلار معامله می‌شوند.

در این میان، فینبولد بخش کریپتو را بررسی کرده و سه دارایی دیجیتال را شناسایی کرده است

که در حال حاضر با قیمت هر کدام کمتر از ده سنت در حال نوسان هستند و می‌توانند در دسته بهترین گزینه‌های خرید برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران کریپتو قرار بگیرند.

ارز شیبا اینو (SHIB)

شیبا (SHIB) به لطف اطلاعات صعودی قوی و تسریع عجله سرمایه‌گذاران برای خرید این ارز با بهترین قیمت، که آماده می‌شود

تا برای یک پیشرفت قیمت به 0.000052 دلار در این هفته، در این ردیف قرار گیرد. این ارقام و اعداد بر اساس مشاهدات الگوهای نمودار چهار ساعته، ارائه شده توسط کارشناس برجسته صنعت کریپتو، علی مارتینز است.

ارز

در همین حال، شیبا اینو با قیمت 0.00003391 دلار معامله می‌شود که در 24 ساعت گذشته 0.18 درصد کاهش یافته است. همچنین

این ارز دیجیتال در 7 روز گذشته 30 درصد رشد کرده است و طبق جدیدترین داده‌ها، افزایش ماهانه چشمگیر 272.13 درصدی را به ثبت رسانده است.

ارز

ارز سلر نتورک (CELR)

در مرحله بعدی، توکن اصلی ارز سلر (CELR)، یک پروتکل قابلیت همکاری بلاک‌چین است که دسترسی با یک کلیک به توکن‌ها، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، امور مالی بازی (GameFi)، توکن‌های غیر قابل تعویض (NFTs)، حاکمیت و موارد دیگر را تسهیل می‌کند. این حس “خرید قوی” را ایجاد می‌کند.

در حال حاضر، قیمت CELR در 0.0337 دلار است که نشان می‌ دهد 4 درصد در روز افزایش یافته است و به افزایش هفتگی 8.22 درصدی اضافه می‌شود و همچنین در 30 روز گذشته به میزان قابل توجه 78.90 درصد افزایش یافته است.

ارز فلوکی اینو (FLOKI)

در نهایت، فلوکی (FLOKI) نیز احساسات صعودی را ثبت کرده است، به ویژه پس از اعلام DAO خود مبنی بر اینکه بیش از 190 میلیارد فلوکی را در یک هفته می‌سوزاند تا از “امنیت و ثبات در بلند مدت” اطمینان حاصل کند. همچنین در این میان، افزایش قابل توجه 4400 درصدی در تعاملات اجتماعی را از سال گذشته به ثبت رسانده است.

در واقع، قیمت میم کوین محبوب با تم سگ در زمان انتشار به 0.000279 دلار رسید، که در یک روز رشد عظیم 18.43 درصدی را ثبت کرد

علاوه بر افزایش سرسام‌آور 87 درصدی در هفته گذشته و سود خیره‌کننده 800 درصد در ماهانه خود را به ثبت رساند. زیرا به سمت بالاترین رکورد جدید (ATH) حرکت می‌کند.

با در نظر گرفتن همه موارد، ارزهای دیجیتال فوق فرصت‌های خرید پرسودی را برای این هفته ارائه می‌دهند، اما مهم است

که به خاطر داشته باشید که وضعیت می‌تواند به راحتی تغییر کند، به همین دلیل است که انجام تحقیقات دقیق قبل از سرمایه‌گذاری ضروری است.

منبع: فینبولد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *