ارز دیجیتالمقالات

پیشبینی های BLOCKWARE SOLUTIONS در سال  2023 ، احتمال سقوط بیشتر قیمت بیت کوین

Rate this post

غول ماینینگ Blockware Solutions در پیشبینی خود از بازار 2023معیارهای صعودی, پیشرفتهای کند ASIC و بحران جهانی انرژی را بصورت خاص شرح می دهد.

این شرکت بزرگ ماینینگ، و بازوی تحقیقاتی ، Blockware Solutions پیشبینی سال 2023خود را منتشر کرده است که از جمله نشان میدهد که به زودی بیتکوین به پایینترین قیمت خود میرسد.

این گزارش شامل یک بررسی کلی و پیشبینی کلان اقتصادی، در کنار پاسخ بیت کوین به بازارو همچنین شاخصهای زنجیرهای بود که حرکتهای بالقوه آینده را نشان میدهد. همانطور که در گزارش نشان داده شده است، قیمت تحقق یافته دارنده کوتاه مدت (STHRP) یک متریک متحرک تر و سریع تر است که توسط قیمت کوین های جابه جا شده در یک دوره معین تعیین می شود، در حالی که قیمت تحقق یافته هولدرهای بلندمدت (LTH RP) یک متریک کم نوسان و چسبنده است که توسط قیمت کوین هایی که برای مدت طولانی تری جابجا شده اند تعیین می شود.

هنگامی که قیمت به زیر LTHRPکاهش می یابد، به این معنی ست که اکثر دارندگان طولانی مدت در ضرر هستند، و اغلب با پایین ترین سطح بازار نزولی قبلی همزمان است.

این گزارش حاکی از آن است که قیمت بیت کوین احتمالاً هم LTH RP و هم STH RP که در حال حاضر پایین تر از این دو است، تغییر خواهد کرد، که می تواند نشان دهنده پایین رفتن بازار نزولی باشد.

 

این گزارش همچنین به فروپاشی اخیر چندین صرافی، یعنی سلسیوس، بلاکفای و FTX اشاره کرد که به افزایش خود حضانتی بودن بیتکوین کمک کرده است. بیت کوین تمایل به افزایش قیمت دارد زیرا پتانسیل سرکوب قیمت ایجاد شده توسط صرافی ها حذف می شود.

همچنین افزایش عمده ای در تعداد کاربران زنجیره ای بیت کوین پیش بینی می شود. در چرخه قبلی ،2018تعداد کاربران زنجیرهای که با سرعت فزایندهای در حال رشد بودند، نشاندهنده شروع روند صعودی بود. اکنون بار دیگر شاهد تغییر حرکت مثبت در تعداد موجودیتهای زنجیرهای هستیم که نشاندهنده افزایش پذیرش و بذرهای بالقوه برای بازار صعودی بعدی است.

علاوه بر این، پیشنهاد میشود که ASICهای جدید، یعنی ، S19XPارزش خود را برای مدت طولانیتری نسبت به نسلهای قبلی ASICحفظ کنند، زیرا سازندگان به آنچه از نظر ترمودینامیکی ممکن است نزدیک میشوند. این میتواند بر قیمت ASICو برنامههایی برای جریانهای نقدی آتی برای ماینرها تأثیر بگذارد.

این همچنین در نظریه بعدی که رشد نرخ هش بیت کوین پیشرفت را در سال 2023کند خواهد کرد، در نظر گرفته شده است و به سه عامل اشاره می کند:

  • کالایی کردن ASIC
  • عدم سرمایه گذاری ماینینگ در سال 2022
  • بحران جهانی انرژی (فقدان انرژی ارزان در دسترس)

بحران جهانی انرژی بیشتر توضیح داده شده است – از آنجایی که تنظیمکنندهها فشار بیشتری بر منابع انرژی نفت و هیدروکربن وارد میکنند و قیمت را بیشتر میکنند، استخراجکنندگان با قراردادهای خرید برق ثابت کسانی خواهند بود که از این نوسانات مصون میمانند.

این گزارش با این پیشبینی به پایان میرسد که در سال ،2023ایالات متحده به دلیل قدرت دلار، ثبات قیمت انرژی و تأثیرات کمتر تورم در داخل کشور، مقصد اصلی استخراج بیتکوین خواهد بود.

 

پیوند کوتاه: https://www.shamohsen.net/?p=866

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *