مقالات

پیش بینی ربات ChatGPT در مورد قیمت ارز پپه

5/5 - (2 امتیاز)

آیا پپه 2000 درصد دیگر رشد می کند؟

آیا تا به حال فکر کرده اید که چقدر احتمال دارد ارز پپه حرکت صعودی عظیم خود را تکرار کند؟ ما در این مقاله نظر ChatGPT را در کنار دیدگاه تکنیکال بررسی کردیم.

  • ربات ChatGPT عملکرد بهتر ارز pepe را در چرخه گاوی بعدی پیش بینی کرد.
  • بسیاری از افراد در مورد حرکت بعدی ارز پپه بسیار نا امید هستند، اما علاقه سرمایه گذاران بلند مدت همچنان پابرجاست.

بازار کریپتوکارنسی با نوسانات شدید قیمت بیگانه نیست، زیرا توکن های متعددی در دوره های کوتاه سودهای خیره کننده ای را تجربه می کنند. اما اغلب اوقات، این اتفاق در یک بازار گاوی رخ می دهد. با این حال، در اینجا یادآوری می کنیم که گاهی اوقات استثناهایی وجود دارد که طی آن بازارهای نزولی درخشش دارند.

در میان این گروه بی ثبات ارز پپه است، نشانه ای که قلب بسیاری از سرمایه گذاران را در زمانی که بازار گسترده تر از یک دوره طولانی سقوط در حال بهبود بود، تسخیر کرده است.

⁉️کنجکاوی پیرامون چشم‌ اندازهای آینده ارز PEPE باعث شد تا با مدل زبان هوش مصنوعی ChatGPT مشورت کنم تا روشن کنم که آیا افزایش خارق‌العاده 2000 درصدی دیگری می‌تواند برای این میم کوین اتفاق بیفتد یا خیر.

  • اما آیا قیمت PEPE واقعاً در مقطعی 2000٪ افزایش یافته است؟

 

خوب، اگر تمایل دارید تا در مورد تاریخچه ارز پپه بدانید، در اینجا یک خلاصه سریع وجود دارد. رشد PEPE که اکنون به عنوان شصت و هفتمین دارایی در ارزش بازار رتبه بندی شده است، در ماه آوریل آغاز شد و از 0.00000033 دلار به 0.0000037 دلار در مدت دو هفته رسید.

آیا نقدینگی ارز پپه برای پامپ 2000 درصدی کافی است؟

با این حال، قیمت توکن به دلیل کسب سود گسترده کاهش یافت. اما اخیراً زمانی که نهنگ‌ها و سرمایه‌ گذاران خرد دوباره توجه خود را به PEPE معطوف کردند، میم با مضمون قورباغه دوباره افزایش یافت.

بنابراین، به ChatGPT برگردیم. من از ابزار هوش مصنوعی پرسیدم که در مورد نقدینگی PEPE با استفاده از دستورات جیلبریک چیست.

  • اینجا دو جواب به من داد. در پاسخ کلاسیک خود، ChatGPT سعی کرد متواضع باشد و در عین حال عواملی را که ممکن است بر مشارکت تأثیر بگذارد برجسته کند.
  • با این حال، پاسخ جیلبریک آن بسیار متفاوت بود. مانند کسی که از نقش PEPE در بازار خوشحال است، ChatGPT گفت که حاکمیت نقدینگی PEPE “ابدی” است.

خواندن سریع پاسخ آن در زیر نشان داد که خوش‌بینی مدل هوش مصنوعی ممکن است وضعیت فعلی بازار کریپتو را منعکس نکند.

🔺به عنوان مثال، نامیدن ارز پپه به عنوان “پادشاه ابدی نقدینگی ارزهای دیجیتال” اغراق آمیز به نظر می رسد. با وجود افزایش قیمت، نقدینگی PEPE هنوز به اندازه نقدینگی شیبا اینو و دوج کوین نیست اما بسیاری معتقدند رویای یک دلاری شدن ارز پپه در آینده به حقیقت می پیوندد.

یکی از دلایلی که ChatGPT ممکن است این پاسخ را داده باشد می تواند حجم آن باشد. بر اساس گزارش LunarCrush، حجم 24 ساعته توکن 179.7 درصد افزایش یافته است. این حجم بالا نشان‌دهنده نقدینگی پایدار است و در عین حال یک فرکانس معاملاتی معمولی توکن را برجسته می‌کند.

 

ربات ChatGPT می گوید برای سود 2000 درصدی ارز پپه آماده شوید!

با این حال، وقتی صحبت از تسلط اجتماعی می شود، پلتفرم هوش اجتماعی نشان داد که سلطنت ارز pepe کاهش یافته است. تسلط اجتماعی که بر روی داده های اجتماعی ساخته شده است، سهم مکالمه پیرامون یک دارایی را نشان می دهد.

از این رو، کاهش به این معنی است که حمایت های جامعه مرتبط با PEPE در شبکه های اجتماعی در مقایسه با سایر دارایی‌های موجود در بازار کاهش یافته است.


سوال بعدی من این بود که از ChatGPT در مورد قیمت ارز پپه و زمان از سرگیری روند صعودی بعدی سوال کنم. این بار در مورد سوالم خیلی دقیق گفتم. و این چیزی است که ChatGPT در مورد تکرار فرمی که PEPE آن را در کانون توجه قرار داده است می گوید.


مانند اولین پاسخ کلاسیک خود، ChatGPT اشاره کرد که پیش بینی قیمت می تواند مشکل باشد و به چندین عامل وابسته باشد. اما در پاسخ جیلبریک خود، اشاره کرد که عملکرد ارز پپه ممکن است بیش از 2000٪ افزایش داشته باشد.

با این اطلاعاتی که در اختیار داشتم، به بررسی چشم انداز تکنیکال میم کوین پرداختم.

حرکت صعودی بعدی ارز پپه شاید خیلی سریع نباشد!

از نمودار چهار ساعته ارز پپه، شاخص Know Sure Thing مثبت و رو به کاهش بود. به طور معمول، KST نشان می دهد که حرکت صعودی یک دارایی در حال کاهش است. از این رو، افزایش اخیر PEPE ممکن است در کوتاه مدت متوقف شود.

سپس، پیش‌ بینی میان‌ مدت تا بلندمدت را با استفاده از میانگین متحرک نمایی (EMA) بررسی کردیم.

در زمان نوشتن این مقاله، یک متقاطع رو به بالا یا صلیب طلایی 50 EMA (زرد) روی EMA 200 (فیروزه ای) وجود داشت. این نشان می دهد که ارز پپه ممکن است یک روند صعودی جدید فراتر از رکود قریب الوقوع ایجاد کند.


با این حال، این می تواند به روند کلی بازار نیز بستگی داشته باشد. بنابراین، گاوها ممکن است نیاز داشته باشند که فروشندگان را از کنترل خارج کنند تا این طرح به واقعیت تبدیل شود.

در همین حال، میشائل ون د پوپ، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، اظهار داشت که ممکن است در ماه‌های آینده رالی دیگری ظاهر شود. با توجه به تحلیل خود، پوپ خاطرنشان کرد که کاهش به 0.00000135 دلار می تواند به عنوان حمایتی برای افزایش قیمت عمل کند.

مدیر عامل MN Trading گفت:

تقریباً 2 برابر از سطح 85. به نظر می رسد بسیار محتمل است که در ماه های آینده یک رالی عظیم دیگر برای ارز پپه داشته باشیم. اگر بخواهم خریدار باشم، به دنبال خرید در محدوده 135 هستم. (صفرها حذف شده است)

چه اتفاقی در بلند مدت برای ارز پپه خواهد افتاد؟

پامپ قیمت پپه در تعداد کل دارندگان نیز با پیش بینی ChatGPT مطابقت دارد. معمولاً علاقه سرمایه گذاران به یک توکن می تواند برای پایداری طولانی مدت آنها در بازار حیاتی باشد.

 

بنابراین، هنگامی که تعداد دارندگان افزایش می‌یابد، نشان می‌دهد که شرکت‌ کنندگان نسبت به اقدام قیمتی صعودی هستند. اما اگر برعکس بود، ممکن است تردیدهایی در مورد پایداری توکن ایجاد شود.

 

در کوتاه مدت، فضای پیرامون ارز pepe تا حد زیادی مایوس کننده بود. این با احساسات سرمایه گذاران همخوانی داشت. این معیار با در نظر گرفتن حجم اجتماعی منحصربفرد، ادراک شرکت‌کنندگان در بازار را در مورد یک نشانه توصیف می‌کند.

هنگامی که احساسات منفی است، به این معنی است که فضای پیرامون یک توکن عمدتاً تیره و تار است. با این حال، وقتی مثبت است، به این معنی است که بازار گسترده تر از عملکرد دارایی خوشحال است.

 

در نتیجه، در حالی که ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند بسیار مفید باشند، پیش‌بینی اینکه آیا ارز پپه یا هر ارز دیجیتال دیگری افزایش 2000 درصدی را تجربه خواهد کرد، می‌تواند یک کار دشوار باشد.

 

بنابراین، شاید بهتر باشد که بازار را تماشا کنید یا به عوامل دیگری نگاه کنید تا اینکه پیش‌بینی ChatGPT را ملاک سرمایه گذاری خود قرار دهید.

 

همانطور که قبلاً میدانید، برخی از توکن ها در گذشته افزایش قیمت قابل توجهی داشته اند و عملکرد آینده می تواند به پویایی بازار بستگی داشته باشد.

 

 

منبع: AmbCrypto

پیوند کوتاه : https://www.shamohsen.net/?p=462

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *