ارز دیجیتالتحلیل بازار

تحلیلگر: زمان پامپ شیبا کی است؟ بیشترین رشد شیبا چه زمانی اتفاق می افتد؟

Rate this post

در دنیای همیشه در حال تحول ارزهای دیجیتال، جاوون مارکس، تحلیلگر متخصص، اخیراً توجه را به شیبا اینو (SHIB) معطوف کرده است و زمان پامپ شیبا را پیش بینی کرده است.

بر اساس داده‌های CoinGecko، شیبا اینو در حال حاضر 90.38 درصد از اوج ارزش خود یعنی 0.00008616 دلار تا 28 اکتبر 2021 کاهش یافته است.

با این حال، به گفته مارکس، سکه میم نشانه هایی از یک مسیر صعودی قابل توجه را نشان می دهد. پیش‌ بینی او پس از بررسی دقیق تغییرات قیمت اخیر و داده‌های تاریخی SHIB، به‌ویژه الگوهایی که موجب شده است بیشترین رشد شیبا صورت می‌گیرد.

تحلیل های مهمی که Marks انجام داد، تشکیل یک الگو صعودی “کف سه قلو” در آخرین نمودار قیمت SHIB است. در تحلیل تکنیکال، کف سه قلو یک الگوی نمودار صعودی است که از سه کف یکسان تشکیل شده است و به دنبال آن یک شکست بالاتر از سطح مقاومت قرار می‌گیرد.

این معمولاً به معنای خرید شیبا توسط سرمایه گذاران و تبدیل یک سطح حمایت قوی و معکوس شدن روند نزولی بالقوه است.

طبق تحلیل مارکس، آخرین باری که قیمت شیبا اینو سه برابر شد بین ژوئن و سپتامبر 2021 بود که به 0.00000619 دلار، 0.00000593 دلار و 0.00000592 دلار سقوط کرد.

مدت کوتاهی پس از سقوط، شیبا اینو از 4 اکتبر تا 28 اکتبر پامپ چشمگیر و بیشترین رشد را تجربه کرد و اوج تاریخی خود را به ثبت رساند.

مارکس ادعا می‌کند که الگوی مشابهی در نمودار قیمت شیبا اینو ظاهر شده است، اگرچه فاصله بین کف های ایجاد شده این بار بیشتر است.

همچنین بخوانید : پیش بینی قیمت دوج کوین در 5 سال آینده …! قیمت دوج کوین پنج سال بعد چقدر خواهد بود؟

🔺به نظر او، اولین کف قیمت در ژوئن 2022 آغاز شد، زمانی که سکه میم به 0.00000818 دلار رسید. دومین سقوط برای تشکیل این الگو صعودی جدید در انتهای سال 2022 رخ داد که SHIB به سطح 0.00000791 دلار رسید.

🔺مارکس سقوط شیبا اینو را در ژوئن 2023، زمانی که به 0.00000543 دلار کاهش یافت، به عنوان سومین و آخرین کف اشاره کرده است.

🔺در حالی که این الگو حاکی از یک سطح حمایت قوی و صعود بالقوه برای شیبا اینو است، این نگرانی وجود دارد که پایین چهارم می‌تواند به عنوان عدم اطمینان به روند صعودی در نظر گرفت.

با وجود این، مارکس نسبت به پتانسیل سکه با تم سگ برای رسیدن به بالاترین رکوردهای جدید خوشبین است. SHIB با قیمت 0.00000825 دلار معامله می شود که 2.3 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

با این حال، این اتفاق برای SHIB ساده نیست، زیرا میم کوین به تحولات در اکوسیستم Shiba Inu، از جمله راه‌اندازی مجدد موفقیت‌ آمیز بلاک چین لایه 2 شیباریوم که در ابتدا با اشکالات فنی مواجه شد شد، واکنش خنثی ای نشان می‌دهد.

برخی، مانند لوسی، استراتژیست بازاریابی شیبا اینو، دلیل اصلی مشخص نشدن روند قیمت سکه را وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال می دانند.

با این حال، همانطور که در پست بالا مشاهده شد، لوسی احساسات مشابهی را با Javon Marks به اشتراک می‌گذارد و بازار صعودی آینده را پیش‌بینی می‌کند که امیدوارند به نفع SHIB باشد.

منبع: کریپتو پتیتو

پیوند کوتاه: https://www.shamohsen.net/?p=1417

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *