اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

احتمال سقوط بیت کوین به 45 هزار دلار قبل از هاوینگ

Rate this post

بیت کوین به شدت در حال تقلید از بازارهای صعودی قبلی است، اما هاوینگ ماه آوریل نیاز به یک دوره تثبیت در افزایش اخیر قیمت بیت کوین دارد.

قیمت بیت کوین با نزدیک شدن به نصف شدن پاداش بلاک بعدی خود در حال کاهش است و تاریخ دقیق هاوینگ همچنان نامشخص می‌ماند.

معامله گر و تحلیل‌گر محبوب Rekt Capital، در جدیدترین ویدیوی یوتیوب خود در 20 فوریه، پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین از روند صعودی 2016 و 2020 را تکرار می‌کند.

بیت کوین بیش از یک هفته است که در یک کانال باریک نوسان دارد و 52000 دلار به عنوان منطقه مقاومت عمل می‌کند.

در حالی که این امر تأثیر خود را بر احساسات کسانی که اقدام به سرمایه‌گذاری در بیت کوین کرده‌اند و همچنین عملکرد قیمت سایر ارزهای دیجیتال گذاشته است، ناظران باتجربه بازار همچنان خوش‌بین هستند.

Rekt Capital با تجزیه و تحلیل دوره‌های قبلی به بالاترین سطح تاریخ، مراحل کلیدی مشترک در هر دو چرخه صعودی را شناسایی کرد.

او توضیح داد: در گذشته، نقض روند نزولی طولانی مدت همیشه قبل از هاوینگ رخ داده است.

پس از آن

ما یک دوره تصحیح قیمت پیش از هاوینگ، سپس یک دوره تجمع مجدد پس از هاوینگ و سپس شروع رالی صعودی قیمت به سوی بالاترین رکورد های جدید خواهیم داشت.

نمودار همراه نشان می‌دهد که بیت کوین در حال شکستن خط روند نزولی طولانی مدت خود است، اما در سطح مقاومتی که قبلاً توسط آن شکل گرفته است، نوسان دارد.

نقض و سپس تست مجدد به عنوان سطح حمایت چیزی است که تا کنون در سال 2024 اتفاق نیفتاده است.

Rekt Capital ادامه داد: “در این چرخه همچنین چیزی تکرار می‌شود.”

اطلاعات TradingView تایید می‌کنند که منطقه مورد علاقه زمانی که به عقب‌نشینی قبل از هاوینگ می‌رسد، حدود 45000 دلار است.

او می‌پرسد:

سؤال این است که آیا ما این مقاومت را در این ماه، یعنی قبل از هاوینگ دوباره تست می‌ کنیم؟

پیش از این، Rekt Capital به این نتیجه رسید که BTC/USD به طور کامل وارد دوره قبل از هاوینگ شده است و اکنون اضافه می کند که رویدادهای کلیدی قیمت در این چرخه سریعتر از قبل رخ می دهند.

واکنش قیمت بیت کوین به سطح 50 هزار دلار

در همین حال، با بیان نظرات خود درباره عملکرد فعلی قیمت، برخی افراد دلایل کمی برای کاهش قیمت در بازار در میان نوسانات رنج مشاهده کردند.

کالب فرانزن، بنیان‌گذار پلتفرم تحقیقاتی Cubic Analytics، در تاریخ ۲۲ فوریه به مشترکان X گفت: بیت‌کوین دقیقاً با همان قیمتی که ۷ روز پیش داشته معامله می‌شود.

در ۷ روز گذشته، بیت‌کوین بین ۵۰.۶ هزار دلار و ۵۳ هزار دلار نوسان داشته است، اما کمترین قیمت پایانی روزانه ۵۱.۶ هزار دلار بوده است. واقعاً من نمی‌فهمم که چرا سرمایه‌گذاران اینقدر وحشت دارند.

در پاسخ، متیو هایلند، تحلیل‌گر، به طور کلی با این موضوع موافق بود و به اهمیت سطح اصلاح فیبوناچی ۰.۶۱۸ از بالاترین سطح تاریخی درست بالای ۴۸ هزار دلار اشاره کرد.

او هشدار داد: “اگر بیت کوین به ۴۹ هزار دلار برسد، شرایط تغییر می‌کند، اما پس از یک دوره استقرار، روند صعودی ادامه خواهد داشت.”

منبع: کوین تلگراف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *