اخبار هایپ هاارز دیجیتال

بیت کوین آماده صعود تا 150 هزار دلار بعد از هاوینگ!

Rate this post

بیت کوین آماده صعود تا 150 هزار دلار بعد از هاوینگ!

کندریک اعتقاد دارد که روند صعودی بازار کریپتو به دلیل لیکویید شدن معاملات اهرمی تسهیل یافته است و بازار آمادگی دارد تا از وضعیت کنونی خود بالا برود و افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کند.

جف کندریک، رئیس تحقیقات دارایی های دیجیتال در بانک استاندارد چارترد و تحلیلگر معروف، بر این باور است که  (BTC) ممکن است پس از هاوینگ به علت کاهش معاملات اهرمی در بازار، به روند صعودی بپردازد.

کندریک در یک مصاحبه با بلومبرگ توضیح داد که فضای فعلی بازار که کمتر تحت تأثیر اهرم قرار دارد، می‌تواند قیمت BTC را تا هدف 150000 دلاری تا پایان سال هدایت کند.

در هفته‌های آخر قبل از هاوینگ بیت کوین

BTC به دلیل تشدید تنش‌ها در خاورمیانه دچار نوسان شدید شده و این امر منجر به لیکویید شدن بسیاری از معاملات شد.

اخبار حملات ایران به اسرائیل سبب شد BTC نزدیک به 10 درصد افت کند و کل بازار ارزهای دیجیتال را به پایین بکشد.

BTC  از 71000 دلار به 65000 دلار و سپس به 61000 دلار در عرض یک روز کاهش یافت. بیش از 300000 معامله‌گر دچار لیکویید شدن شده و حجم انحلال معاملات به 1.8 میلیارد دلار رسید.

در آخر هفته، میلیون‌ها معامله اهرمی بیت کوین لیکویید شدند و در 13 آوریل، رکورد بیشترین انحلال روزانه از اکتبر 2023 شکسته شد.

اکنون کندریک

تحلیلگر شناخته‌شده، معتقد است که لیکویید شدن موقعیت‌های اهرمی، مسیری برای پیشرفت روند صعودی بازار کریپتو فراهم کرده و BTC  آماده است تا از وضعیت فعلی خود به سمت افزایش حرکت کند.

علاوه بر این، کندریک به نقش صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) و اخبار مثبت انتظاری از وضعیت بین ایران و اسرائیل به عنوان عوامل محرک مهم برای روند صعودی بیت کوین اشاره کرد.

گرچه در حال حاضر جریان‌های نقدی ETF بیت کوین متوقف شده‌اند، این تحلیلگر پیش‌بینی می‌کند که طی 18 تا 24 ماه آینده

با ورود سرمایه‌ای بین 50 تا 100 میلیارد دلار به بازار ETF بیت کوین، فضا مانند بازار طلا خواهد شد و این امر می‌تواند قیمت BTC  را تا پایان سال 2024 به 150000 دلار و تا سال 2025 به 200000 دلار برساند.

منبع: کریپتو پوتیتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *