اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

احتمال 3 برابر شدن قیمت فلوکی اینو با افزایش 15 درصدی آن

Rate this post

فلوکی اینو طی روز گذشته افزایش قابل توجهی در قیمت خود را تجربه کرد. این ارز، که جزو ارزهای رمزنگاری شده مبتنی بر سگ‌ها است و بر روی بلاک چین اتریوم فعالیت می‌کند،

توانست با افزایش قیمت حدود ۱۵ درصدی، توجه سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کند. این رشد قیمت، که همراه با مجموعه‌ای از شاخص‌های صعودی بود، امیدواری بازار را در میان فعالان ارز دیجیتال در سراسر جهان افزایش داد.

در همین حال، یک تحلیلگر بازار کریپتو در پستی که امروز در شبکه‌ی X به اشتراک گذاشت.

به بررسی دیدگاه‌های حیاتی در مورد دینامیک‌های بازار فعلی توکن میم پرداخت و پیش‌بینی کرد که قیمت این توکن ممکن است

تا سه برابر افزایش یابد. این پیش‌بینی موجی از خوش‌بینی را در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار کریپتو به وجود آورد و انتظارات برای کسب سود بیشتر از این توکن را برانگیخت.

فلوکی

پیش بینی تحلیلگران به منظور احتمال 3 برابر شدن قیمت فلوکی

به نظر می‌رسد آخرین به‌روزرسانی کاپیتان فایبین، تحلیلگر بازار کریپتو، امواج صعودی را در اطراف FLOKI در دریای وسیع کریپتوها برافروخته است.

در پستی که امروز در شبکه‌ی X به اشتراک گذاشته شد، این تحلیلگر توجه‌ها را به تصویر فلوکی اینو که از الگوی پرچم صعودی در نمودار بازه‌ی زمانی روزانه جدا شده است، جلب کرد و احساسات مثبتی را نسبت به این توکن میم مبتنی بر سگ تزریق کرد.

الگوی پرچم صعودی، که نشان‌دهنده‌ی تثبیت مختصری در یک روند صعودی است، پیش‌بینی می‌کند که قیمت به دنبال آن به سیر صعودی ادامه دهد.

این تحلیلگر همچنین اضافه کرده است که «به نظر می‌رسد قیمت فلوکی اینو ۲ تا ۳ برابر شود»، که این نشان‌دهنده‌ی ادامه‌ی حرکت صعودی است.

این اظهارات تحلیلگر، که همزمان با افزایش قیمت قابل توجه ۱۵ درصدی که توسط FLOKI آغاز شده بود، امروز توکن را بیشتر به سمت صعود سوق داده است.

فلوکی

روند قوی فلوکی اینو 

در همین حال، قیمت توکن فلوکی اینو طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش ۱۵.۷۴ درصدی بوده و در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۱۹۶ دلار معامله می‌شود.

پایین‌ترین و بالاترین قیمت آن در ۲۴ ساعت به ترتیب ۰.۰۰۰۱۶۸ دلار و ۰.۰۰۰۲۰۵۲ دلار بوده است.

سود باز فلوکی اینو ۴۱.۲۸ درصد افزایش یافته و به ۱۶.۶۶ میلیون دلار رسیده است، در حالی که حجم معاملات مشتقات ۲۱۸.۴۲ درصد افزایش یافته و به ۱۷۸.۳۱ میلیون دلار رسیده است.

این داده‌ها روند صعودی بازار برای فلوکی اینو را تأکید می‌کنند و احساسات مثبت را در بازار بیشتر می‌کنند، زیرا سرمایه‌گذاران علاقه‌مندی بیشتری به این دارایی نشان می‌دهند.

همچنین، شایان ذکر است که اگر فشار خرید در بازار افزایش یابد، اظهارات تحلیلگر ممکن است به طور بالقوه محقق شود.

انحلال برای FLOKI در مجموع به ۴۸.۷۸ هزار دلار رسیده است که علاوه بر کاهش فشار فروش، تأکید می‌کند. این یک سناریوی خوشبینانه برای فلوکی اینو در آینده ترسیم می‌کند و احساسات صعودی بازار را در مورد عملکرد قیمت توکن تحریک می‌کند.

منبع: کوین گیپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *