ارز دیجیتالمقالات

معرفی 3 ارز دیجیتال ارزان و مستعد رشد با قیمت زیر 1 دلار (4 اردیبهشت 1403)

5/5 - (1 امتیاز)

با وجود آنکه هاوینگ بیت کوین (BTC)، که بی‌صبرانه منتظر آن بودیم، تاکنون تأثیر چشمگیری بر بازار ارز های دیجیتال نگذاشته است

برخی از ارزهای دیجیتال هنوز فرصت‌های خرید جذابی را ارائه می‌دهند که قیمت آن‌ها زیر یک دلار است.

در این راستا، فینبولد سه ارز دیجیتال را شناسایی کرده است که قیمت هر یک از آنها کمتر از یک دلار می‌باشد؛ این ارزها می‌توانند به عنوان گزینه‌های سرمایه‌گذاری برتر برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در هفته آینده در نظر گرفته شوند.

ارز

ارز دوج کوین (DOGE)

به‌طور خاص، به گفته علی مارتینز، کارشناس مشهور ارزهای دیجیتال، که مشاهده کرد دوج‌ کوین پس از خروج از مثلث نزولی در حال تثبیت قیمت می باشد.

به همین دلیل اولین انتخاب دوج‌ کوین (DOGE) است که در هفته های آینده احتمال 1 دلاری شدن قیمت آن زیاد است.

ارز

دوج کوین در حال حاضر با قیمت 0.1577 دلار در حال نوسان است. این افت قیمت به دنبال آن رخ داد که دوج کوین با مقاومت کلیدی در سطح 0.16 دلار مواجه شد.

در طی 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز دیجیتال با کاهش 2 درصدی مواجه شده است و در طول هفت روز گذشته تغییرات چشمگیری نداشته است.

در بازه زمانی 30 روزه، سرمایه‌گذاران این میم کوین که با تم سگ طراحی شده است، 2 درصد ضرر کرده‌اند.

ارز

ارز شیبا اینو (SHIB)

در همین راستا، تیم توسعه‌دهنده متمرکز بر شیبا اینو (SHIB) با تلاش‌های مستمر برای گسترش اکوسیستم خود، از جمله راه‌اندازی یک بلاک چین لایه سه جدید

می‌کوشد تا توجه‌ها را به سمت SHIB جلب کند، که این امر منجر به افزایش تعداد سرمایه‌گذارانی شده است که به دنبال خرید فوری شیبا اینو هستند.

شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی SHIB، در مورد این پیشرفت می‌گوید:

ما از داشتن حمایت چنین شرکت‌های سرمایه‌گذاری قدرتمند، سرمایه‌گذاران بی‌نظیر، و علاقه‌مندی برندها برای این آزمایش بزرگ غیرمتمرکز، بسیار هیجان‌زده‌ایم.

در حال حاضر، شیبا اینو با قیمت 0.0000265 دلار معامله می‌شود و نشان‌دهنده کاهشی 2.57 درصدی در 24 ساعت گذشته است.

افزایش قابل توجه 21 درصدی در قیمت شیبا اینو در طی هفت روز گذشته، تلاشی برای جبران زیان 2 درصدی در 30 روز گذشته است.

ارز

ارز ریپل (XRP)

بر اساس گزارشی که فینبولد در تاریخ 20 آوریل منتشر کرده، کارشناس رمزارز با نام مستعار اگرگ کریپتو، با استناد به تحلیل حرکات تاریخی قیمت ریپل و الگوهای نموداری که شامل سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ می‌شود

اعلام کرده است که به نظر می‌رسد XRP پس از ادغام‌های اخیر، آماده یک جهش قیمتی است. این در حالی است که نتیجه دادگاه اخیر بین ریپل و SEC توجه سرمایه‌گذاران زیادی را به خرید ریپل با قیمت مناسب جلب کرده است.

در حال حاضر، توکن XRP با قیمت 0.5509 دلار معامله می شود که 3.22 درصد در نمودار روزانه خود صعود کرده و 10.59 درصد در طول هفته پیشرفت کرده است، زیرا طبق جدیدترین گزارش، کاهش 12.49 درصدی را در ماه گذشته معکوس می کند.

جمع بندی 

در نهایت، سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتالی که قیمت‌شان زیر یک دلار است ممکن است فرصتی ایده‌آل برای این هفته باشد. با این وجود

مهم است که به خاطر داشته باشید که نوسانات بازار کریپتو به راحتی می‌توانند به سمت مخالف تغییر جهت دهند؛ بنابراین انجام تحقیقات شخصی و ارزیابی دقیق تمام ریسک‌های مربوطه ضروری است.

منبع: فینبولد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *