ارز دیجیتالمقالات

پیشنهاد فعالسازی مجدد ارتباط بین لونا کلاسیک و بلاک چین IBC

Rate this post

تیم توسعه دهنده پیشنهادی را برای فعال کردن مجدد ارتباط بین بلاک چین (IBC)، لونا کلاسیک و Crescent به تصویب رساند.

جامعه به اتفاق آرا به پیشنهادی برای فعال کردن مجدد انتقال ارتباطات بین بلاک چین (IBC)، ترا لونا کلاسیک و Crescent رای مثبت داده است. پروفسور ادوارد کیم قبلاً بازگشایی IBC ها را برای Osmosis، Crescent و Juno که در طول بحران Terra-LUNA می 2022 غیرفعال شده بودند، اعلام کرد.

پیشنهاد برای فعال کردن مجدد ارتباط بین IBC، لونا و Crescent

پیشنهاد 271 که مربوط به “فعال کردن مجدد ارتباط بین IBC Client و Terra Classic” می شود، توسط انجمن تصویب شده است تا انتقال IBC بین Crescent و لونا کلاسیک را دوباره فعال کند. Crescent Network یک زنجیره اپلیکیشن Cosmos است که تبادل دارایی های چند زنجیره ای و انگیزه نقدینگی کارآمد را ارائه می دهد.

این پیشنهاد در میان حمایت عمده جامعه از “آستانه قبولی” فراتر رفته است. 99.98 درصد رای موافق و تنها 0.02 درصد به این پیشنهاد رای منفی دادند.

ادوارد کیم قبلاً گفته بود که به دلیل تغییرات مداوم در اکوسیستم Cosmos، تست های لازم برای برابری با اکوسیستم Cosmos ضروری است. همچنین، به دارایی های به دام افتاده اجازه می دهد تا از طریق کانال ها جریان پیدا کنند.

کاهش قیمت لونا کلاسیک در میان اخبار منفی

قیمت LUNC در حال حاضر با 0.000078 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته نزدیک به 1 درصد و در یک هفته 4 درصد کاهش یافته است. جامعه نسبت به جهش گسترده قیمت های LUNC امیدوار است. همچنین تجزیه و تحلیل CoinGape Markets جهش قیمت ها را در صورت شکستن بالاتر از کانال نزولی پیش بینی می کند.

همچنین بخوانید : لایتکوین (LTC) نزدیک به جلو زدن از بیتکوین (BTC)، در بیت‌پی پس از هاوینگ

در همین حال، قیمت USTC با 0.015 دلار معامله می‌شود که در 24 ساعت گذشته 4 درصد افزایش یافته است و این به دلیل تلاش‌های تیم توسعه دهنده USTC قرار دارد. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.0144 دلار و 0.0157 دلار است. علاوه بر این، حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 55 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده علاقه معامله گران است.

منبع: کوین گیپ

پیوند کوتاه: https://www.shamohsen.net/?p=1023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *