ارز دیجیتال

آیا افزایش پذیرش شیبا اینو به پامپ قیمت آن در سال 2024 کمک می کند؟

Rate this post

اگرچه اکوسیستم شیبا اینو همچنان در حال گسترش است، اما توکن بومی این شبکه یعنی shib به میزان 2 درصد کاهش یافته است.

  • تعداد کیف پول‌ها و آدرس‌های شیباریوم همچنان در حال افزایش است.
  • نمودار هفتگی SHIB قرمز است، اما معیارها صعودی به نظر می رسد.

شیبا اینو از زمانی که بلاک چین شیباریوم مورد انتظار خود را راه اندازی کرد، شاهد افزایش پذیرش بوده است. با این حال سرمایه گذاران از عملکرد این میم کوین راضی نیستند و تمایلی به خرید شیبا ندارند.

افزایش پذیرش در بازار خرسی به طور کلی مثبت است، زیرا اثرات آن ممکن است در رالی گاوی بعدی منعکس شود.

افزایش پذیرش شیبا اینو

اخیراً پلتفرم آنلاین LaborX فاش کرد که Shiba Inu را کاملاً یکپارچه کرده است. کاربران اکنون می‌توانند از طریق توکن BONE که یکی از توکن های اصلی بلاک چین لایه 2 شیباریوم است پرداخت ها را انجام دهند.


این خبر هفته‌ها پس از راه‌اندازی شیباریوم منتشر شد. بنابراین، بلاک چین لایه 2 نیز باید نقش خود را در کمک به شیبا اینو و افزایش پذیرش آن در مقیاس جهانی ایفا کرده باشد.

در حال حاضر، داده های Shibariumscan.io نشان می دهد که تعداد کل کیف پول های شیباریوم به 1.25 میلیون و تعداد کل تراکنش ها به 3 میلیون رسیده است. در زمان نگارش، لایه-2 776 هزار بلاک با میانگین زمان پنج ثانیه تولید کرده بود.

ادغام در حالی اتفاق افتاد که نمودار قیمت این میم کوین قرمز است. این را می توان به شرایط تا حدودی نزولی بازار نسبت داد. با توجه به CoinMarketCap، SHIB در هفت روز گذشته تنها 1 درصد افزایش یافته است.

همچنین بخوانید | از ChatGPT پرسیدم که آیا شیبا اینو قبل از سال 2024 به 1 دلار می رسد؟

در زمان انتشار، 0.000007335 دلار با ارزش بازار بیش از 4.3 میلیارد دلار معامله شد.

فعالیت های توسعه بالا در مورد بلاک چین در بازارهای نزولی به طور کلی به عنوان یک حرکت مثبت تلقی می شود. این به این دلیل است که به‌ روزرسانی‌ ها و پیشرفت‌ های جدید به ایجاد اعتماد و اطمینان سرمایه گذاران برای خرید شیبا کمک می‌کنند.

در واقع، میزان توکن سوزی شیبا اینو نیز در چند ماه گذشته نسبتاً بالا باقی مانده است، که دیدن آن نیز دلگرم کننده بود. به گفته Shibburn، تا به امروز بیش از 410 تریلیون توکن SHIB سوزانده شده است.

پیش بینی عملکرد قیمت شیبا در کوتاه مدت

اگرچه اقدام قیمت شیبا در زمان نگارش مقاله نزولی است، اما برخی از معیارها نشان می‌دهند که این سناریو ممکن است به زودی تغییر کند. به عنوان مثال، طبق CryptoQuant، ذخیره ارز SHIB در حال کاهش بود، به این معنی که توکن تحت فشار فروش نیست.

تعداد کل دارندگان SHIB نیز هفته گذشته افزایش تدریجی را ثبت کرد که نشان دهنده اعتماد سرمایه گذاران به این میم کوین است. معیار خوش بینانه دیگر نسبت MVRV شیبا است که نشانه هایی از بهبود را نشان می دهد.

منبع: ای ام بی کریپتو

پیوند کوتاه: https://www.shamohsen.net/?p=1807

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *